powerwalk

Jag är sugen på att ta en promenad. Längesen jag gick en riktig powerwalk runda! Det känns osm dax nu.
Ska kolla med Angelica om hon vill hämta mig och sedan ta en promenad runt högland. Hon ska ju börja sitt nyttiga liv så jag hjälper bara lite på traven! haha.
Jag har tryckt i mig världens potion med chili con carne och fullkorns ris, är helt proppad nu! Jag äter som en häst dessa dagar då jag jobbar. Helt sick!
ANGELICA SVARA!
Jag vill ut och gå, haha.

KUL att jag blir ensam inatt igen! Trodde Ida skulle vara hemma ikväll, men icke. Hon drar om en stund och kommer inte hem förrän...sent. Då jag sover (förhoppningsvis. om jag inte ligger fosterställning i tvrummet och skakar av rädsla för mörkret). Ensam. Totally alone. I haaaaate it, haha.

Nej nu ska jag skicka ännu ett sms till damen och fråga om vi ska ut!
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0