godmorgon säger emma

Godmorgon! Jag kom hem från Sundsvall vid halv 7 på lördagkväll. Jag fick med mig en hel drös med nytt. Ska lägga in bild sen med, men tills dess får ni njuta av att läsa vad jag fick med mig hem.
En randig tröja, en tshirt, två koftor (en riktig myskofta och en tunn), en grå rea tröja, 2 nagellack,  två armband, två tights, en tshirt till p. Det var allt, som jag minns iallafall.
Träffade även Rebecca en sväng och även David. Var helmysigt att träffa dom igen efter alla dessa månader/året!
Cecilia och Erik kom tyvärr inte. Tråkigt nog.
Jag var helt slut efter dagen och ville bara lägga mig och sussa. Men istället följde jag med till Falken för en umgänges kväll med någon öl. Det var trevligt men blev ändå en väldigt tidig hemgång. Vi la oss runt 12 tror jag och p somnade på två röda..

Idag är jag väldigt trött eftersom gårkvällen blev väldigt sen. Vi låg och pratade om allt mellan himmel och jord tills klockan var halv 1 tror jag. Men det var det värt! För herrejösses så mysigt vi hade det!

Nu börjar det bli kallt här på mitt lilla kontor. Ska dra på mig tjocktröjan och vandra vidare till Face!

MIKAELA KOM HEM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0