like a normal day

Igår gick jag på stan med babe och hans pojkvänner, zimon och anders. Jag fick med mig 3 trosor, 2 nagellack, en tshirt från MQs herravdelning och en masacra. Sen fikade vi också, samt att babe förvandlades till elvis för en stund, haha (i håret). Sen blev det hemfärd till p och mat! Sen vart det gos, slingor på p, tvtittande och mer gos. Kvällen slutade med en halvtimmes glassätning hos zimon vid halv 11tiden. Idag är jag trött.
Sen idag ska jag förhoppningsvis till stan och fika med älsklingstösen. Blir en kort sväng till city för sen måste jag storstäda huset! PÅ TORSDAG PÅ TORSDAG.
Sen måste jag in på Servera också! Mitt present kort som jag fick förra året går ut om någon dag! What to buy? Funderar på antingen några snygga vinglas eller en monsterstor tavla! We'll see. Måste hämta ut p-piller också!!
Sen ikväll kommer nog en av mina farbröder och hans familj och grattar mig. Lite såhär i förskott (Dom är borta på min födelsedag såååå)

Nej nu blev det mycket text.
Dax att jobba igen. Men först, fejjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0