give me moneymoney

Det öser verkligen ner utanför och jag blir minst sagt deprimerad! Så otroligt tråkigt.
Vart fan tog sommaren vägen?
Jag är jävligt less.
Jag som planerat en härlig lördag med shopping i sundsvall. Ta en fika med kära vänner och bara ha det skönt!
Nej, då har lönekontoret gått på semester, mitt lönepapper ej kommit= maybe no lön.
Det är ändå 9000 kr vi pratar om. Jag kan få gå pank hela denna månad om jag har otur. Trots att jag jobbat.
Känns surt om det blir så. Men håller tummarna att pengarna ska finnas på mitt konto idag!!
HÅLL TUMMARNA MED MIG!

Idag har jag planerat en myskväll med familjen. Vi ska se hundpensionatet och doppa choklad! Kommer bli uber mysigt.
Sen blir det en tidig uppgång på lördag morgon och en 2 timmars bilfärd till älskade sundsvall. Älskade, ja.
Jag längtar.
Kommer bli fet efter alla fika-stunder jag planerat in!

Och Rebecca, ja vi ska ses! Give me you're number and I will give you a call when I'm there!

Nu måste jag jobba.


Kommentarer
Postat av: rebecca

låter bra det :D 0761024726

2009-07-24 @ 14:28:01
Postat av: Anonym

håller tummarna för dig stumpan:D

2009-07-24 @ 14:44:59
URL: http://heyidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0