solen skiner, himlen är...grå?

ÅH! Igår hade jag tidernas mysigaste kväll. Tack baby!
I got to have the greatest of them all! Ma-ma-ma loverboy.

Just nu sitter jag på jobbet och är trött som bara fan. Har nog inte varit såhär slut på på hela veckan. Jag höll på att somna i bilen när Ulf skjutsade mig till jobbet. Men "tur" som jag hade blev jag ju lite pigg när jag var tvungen att gå 1 kilometer i spöregnet för att komma till kontoren. Ni förstår, Ulf får inte köra in på området och kontroen jag jobbar i ligger längst ner på "hamnen". Jag dör! Iklädd korta byxor i haremstuk och en tjocktröja kan jag säga att det var kallt som fan!

Ikväll var det tänkt att jag skulle vara med P. Men har varit med han varje dag denna vecka eftersom han bor hos mig nu när jag jobbar. Dels för att bara vara men också för att han måste gå ut med gizzmo medan jag jobbar. Så ikväll ska jag kolla med Frida om vi ska hyra film och bara mysa hos mig. Kanske ska man bju in the clasmates för filmkväll? What do you think?

ÅH! Jag åt ingen frukost imorse. Det känns nu.. SLUTA KURRA!
Jag har en dålig morgon.
Jävligt dålig morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0