nightmonster

Igår myste jag, Emil och Pontus till det riktigt med popcorn och film. Green street hooligans, vilket nog är min favoritfilm numera. Och min fantasi drömman medverkar i den filmen också!
Blev dock en tidig kväll för mig eftersom jag jobbar.
Men haha..När babe skulle lägga sig inatt när de hade kommit in från nattbasketen så petade han på mig eftersom jag tog upp hela sängen. Då hade jag pekat finger åt honom och sagt något liknande med "dra åt helvete". Sen hade han sagt till mig igen och då hade jag gått upp och sagt "Jag ska kissa..". Sen när jag kom tillbaka och såg att han låg ytterst i sängen (vilket är min plats) så sa jag "I helvete heller!" och halvskrek åt honom att flytta in sig. Det roliga är att jag inte minns något förutom att jag sa att jag skulle kissa.. haha.


Det är jävligt gott med rödvinbär och mjölk.. vet ni det?


Godmorgon yxskaft!

Det märks att jag delar/delat hus med två män. Ligger snus på bordet, toalocket är alltid uppe, toalyset är alltid tänt, disken står oftast på diskbänken även om diskmaskinen är tom, m.m. Men tur att jag är snäll och uppskattar att pojkarna är här och gör mig sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0