my lovely lady

Min älskade Therese är påväg till övik i just denna sekund! Hon skrev sms nu så starx efter 4 ska jag till staden och träffa henne! Vi har inte träffats sen sista april..förra året. Då vi avslutade allting med bråk. Men det löste sig, som tur var!
Men innan dess ska jag nog fråga babe om vi ska ta en fika på stan. Eller som det brukar bli, han tar en kaffe medan jag dricker vatten haha.
Igår målade jag förresten naglarna. Både på tår och händer. Korallrosa, mums. Satt också med silvershampoo en stund. Sedan städade jag, gick med hunden, såg tv och kollade kläder på internet. Vad gör man inte när kärleken är ute och filurar?

Nu ska jag dricka upp min varma choklad och fortsätta jobba med min ynka order här på bordet.
See you later...alligator?

Kommentarer
Postat av: Anonym

in a while...crocodile :)

2009-07-21 @ 11:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0