just an illusion


Me kind'a, today.


Min nya tröja från MQ. "Control yourself" står det på den.
Vilket min mamma tyckte stämde in perfa på mig, höhö.

Jag kom nyss hem från stan. Varit och vandrat runt med Angelica. Hon shoppade på förfullt sen fikade vi. Jag drack min första chai latte! Helvete vad gott det var! Så jag lär bli en ny pontus fast på latte-planet. Kommer väl sprätta 30 kr och dagen plus bussresa... eller inte. Nejnej.
Jag och tösa ska till Björna sen också. Vi ska kolla fotboll. Smulan och Jonte skulle impa på oss! We'll se about that, haha.

Nej nu ska jag lägga in lite bilder från gårdagens färgning på P och någon outfits bild sen igår. Plus en uber söt sovbild på älsklingen.

ÅH, det är tyra på tvn. Bilder sen tv! Tja

Kommentarer
Postat av: fru m

min vackra vän <3

2009-07-29 @ 09:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0