beat me up

Tjabalabadoo.
Jag sitter på jobbet nu och har absolut ingenting att göra. Mitt program är dött och det finns inget annat för mig att göra. Så här sitter jag och har för den delen suttit sen 07.15. Jag börjar dessutom inte förrän halv..Men var tidig imorse.
Ett till minus är att jag knappt sovit något inatt eftersom min sjusovare till make har slagit mig och knuffats och hållt på hela natten! I helgen fick jag en armbåge rakt över käften också.. hallejulja för mig.
Jag vill bara hem faktiskt. Så jag kan få mina älskade bacon och ägg! Hoppas P är en god man och gör klart lunchen/frukosten för hans del innan jag kommer hem. Dvs, så att den står på bordet när jag kommer hem, haha.

Nej nu måste jag göra något vettigare. Läsa någon modeblogg, TJAÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0