answer

Anonym om pussa mig:
hur är pontus i sängen? ;)
är han den som betyfer mest i ditt liv? eller väljer du dina vänner före han?


Svar: Allt jag önskar!!
Nej, det är han inte. En pojkvän betyder aldrig mer än familj och vänner.
Om mina vänner väljer mig före, väljer jag dem före. Just nu är ingen av mina
tjejkompisar singlar och därmed väljer vi alla, tycker jag, killarna lite före varandra.
Men jag vet att jag kan räkna med mina vänner i alla stunder, och dom vet att dom kan
räkna med mig.

lina om pussa mig:
vart köper du ditt löshår och äre syntet eller äktaA?

Svar: Mitt löshår är köpt på Afrohair i Sundsvall. Det är syntet.
Jag har haft äkta men är nästan mer nöjd med detta som jag har nu.
Kostar ca 700kr med 10 clips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0