Hejhå farbror...grå?

Jag sitter i datasalen nu med Josef, Lovisa, Emma och Julia. Dom har egentligen slutat. tror jag? Jag har däremot lektion till halv 2, sen ska jag ringa Johan och fråga om vi ska ta en fika eller käka lunch. Såklart så ska jag bjuda honom! Han har bjudit mig på allt från mat, fika, dricka, ja allt. Snäll pojk det där!
Men förutom att jag sitter här och skriver en meningslös blogg så funderar jag även på hur min dokumentär ska vara. Jäkligt synd att inte Johanna, Patrik och Emilia kunde komma på öppethus. Såg verkligen fram emot att filma Emilia tillsammans med andra folk och så. Men jag ska försöka fixa så att vi är lika överallt på lekparker och såna ställen så att Emilia blir lite fri och verkligen kan leka av sig. Skulle vara så bra om jag fick riktigt fina bilder på henne och hanna som leker tillexempel.
Men men.
Nu har vi nyss satt upp fika skyltar i hela skolan och hört en jädrans massa klagande från MR L och MR M! Eller mest från MR L. Herregud. Det är inte ett museéum vi driver? Det är en öppethus skyltning?! Men men. Nog pratat om det. Vi är nu klar med den mesta förberedningen och det ser bra ut, tycker jag iallafall. Men vem som ska fixa priserna för fikat? Det har vi inte tänkt på? Vad ska en kopp kaffe och en bulle kosta tillexempel? Jadu, någon får fixa det iallafall.
Nä nu ska jag bara sitta här och fördriva tiden ett tag till, funderar dock starkt på att ringa Johan och kolla om vi ska ta en sväng om på stan tills bussen går till brux. Vi ser hur jag gör.

Imorgon är det öppethus, kom till Media och fika!
Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0