Puttputtputt

Du springer aldrig ifatt när jag väl är där
Jag vill inte tänka framåt men är livrädd attt fasta här
Nu kan det va försent att säga som det är


Vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut




Har jag kanske rätt?
Jag ska skriva en låt! Mikaela och jag ska bli musiker och tjäna stor kova! Banne mig. Problemet är bara att det inte är det lättaste att skriva en låt utan musik eller något annat som grund. Äsch, det kommer bli kanon bra! Oseriöst och bra, det passar oss! Heja.

Nu ska jag ta en tallrik fil och sätta mig och se på made och förundras över vad jag gjort fel.
Jag är småputt. Behöver jag bokstavera? Det verkar så...

Hörs! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

B-O-K-S-T-A-V-E-R-A o A-R-T-I-C-U-L-E-R-A mera.



:D

2009-01-15 @ 20:44:21
Postat av: Anonym

/m

2009-01-15 @ 20:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0