Öppethus sög.

Jag har nyss kommit hem från öppethus. Det sög. Lite folk och fruktansvärt oengagerade människor. Inga UFföretag, ingen fotografering, ingenting? Varför hade vi ens öppethus? Ingen, ingenstans var engagerad! Uschochfy.
Sen skulle jag egentligen övningsköra nu när jag kom hem men jag väntar med det tills imorgonbitti istället. Så istället ska jag snart duscha och göra mig iordning. Ikväll vill jag egentligen ut, festa kanske? Jag känner suget efter fest, dock inte efter alkoholen. Men vi ser väl. Just nu rankas det troligast filmkväll med själevadsgrabbarna. Om inte det blir det myspys med Frida!
Imorgon ska jag åka pulka! Mp2 i pulkbacken, sen korvgrillning, bastu, cheesecake och senare filmkväll! Hur härligt låter inte det? Jag längtar! Woho.
Nä nu ska jag kila iväg till duschen och köra en skön peeling med peelinghandskar och massa. Helhärligt. Sen blir det att sminka min syster och mig själv inför kvällen. Hon ska på tjejkväll, jag med andra ord, ska bara ut!
Hoj.
Förressten, någon som vill se "I taket lyser stjärnorna" med mig?

Sakni är ett faktum.

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag vill se den med dig :(

2009-02-02 @ 08:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0