Basen till kärlek.. & dagen!

..vilket i mitt fall baseras på pojkvänner. Gör inte ett förhållande det i överlag? Klart att mina blogg handlar om ex eftersom den handlar om mitt tidigare liv och mina erfarenheter av kärlek. Och vart får man erfarenheter av? - Jo pojkvännen och exn.
Det är ju en självklarhet iallafall för mig att mina ex kommer in i mina bloggar. De är dem som gjort mig ledsen men samtidigt så lycklig. För stunden..
Jag förstår inte varför klagomål kommer om saker som gör min blogg till vad den är. Aldrig har jag fått klagomål förut på att jag talar om mina ex, jag menar, de är dem som gör min blogg.
Nu var det sagt.
Kärlek baseras på något man haft med någon. Självklart skriver jag om det om jag ser att det kan bli ett bra inlägg eller en bra berättelse. Det är ju sanningen så..



Träning, träning och åter träning. Jag har tränat rätt intensivt idag från klockan halv 5 till halv 8. Jag kände mig sjukt trött när jag kom hem men direkt man kommit in genom dörren och fått i sig lite mat var det bara att bege sig ut igen. Mor tog med mig på en promenad till konsum för att köpa dessa förbannade russin. Men promenaden var himla härlig trots att det kändes som om småspik slog oss i ansiktet hela vägen dit (Motvind och snöstorm).
Nu sitter jag här och ska snart ringa min fru, som jag förövrigt inte pratat med på 2 jäkla dagar. Tror ni jag är depp eller?

Imorgon, på torsdag och på fredag ska jag spela badmington. Känner mig faktiskt grymt pepp! Konstigt nog med tanke på att Johan inte hört så många svordomar på en och samma sag sist vi spelade.. Då kan ni ju gissa hur bra förlorare jag är. Men tills imorgon är jag laddad och redo för vinst, förmodligen.

Nu ska jag upp till mor sen ringa frun, sen kanske slå en pling till herrn.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0