K-k-k-kanon kväll

Igår satt jag och kliade min kära vän Pontus! Jag kliade honom såsom man kliar en katt. Han spinner såååå....
Bara så att ni vet liksom!

Igår gjorde jag mycket men ändå så lite. Kvällen började med att jag åt världens mumsigaste middag med Johan. Supergod köttfärssås och pasta som han gjort! Den var grymt god. Sen satt vi och lyssnade på musik (som vanligt hehe) sen skulle jag åka, eller han skulle. Så då kom Martin och hämtade mig i stan sen åkte vi till Själevad och hade filmkväll. Helhärligt! Helskotta vad jag saknat folket där. Det var dock bara jag, Mandus, Martin, Franz och Meurle men, ändå helkul.
Jag åkte dock hem redan klockan 11.. Tråkigt nog.
Sen när jag kom hem satt sig jag och syster bara i soffan och såg satc. Fast jag somnade efter 2 avsnitt... Sen stängde vi tvn och la oss och sov. Ida sov förövrigt i mitt rum igår eftersom båda vi är mörkrädda (vi var ensam hemma).
Riktigt härlig kväll.



I just need it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha när du for från muerle så kom jag dit;P

mysig kväll lät det som du hade:)

2009-01-24 @ 22:16:36
Postat av: emma

de va jag som skrev de haha;P

2009-01-25 @ 18:56:54
URL: http://emmak.bloggagratis.se
Postat av: Martin

Helskön kväll! :)

2009-01-28 @ 22:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0