yesterday i liked

You are crazy beautiful ma' baby.

Igår hade jag en väldigt mysig dag. Först friluftsdag med skolan. Jag och massa promenerade runt Höglandssjön. Ca 8 kilometer blev det allt som allt. Kändes bra! Men som om det inte var nog, så gick jag faktiskt en 4 kilometers promenad direkt jag kom hem. Gick då till solariumet och tog mig 20 min ren avkoppling. Jätte härligt och väldigt behövligt för min bleka kropp och knopp.
När jag kom hem fick jag helt plötsligt för mig att lägga på mig alla dagens avgångna kalorier. Jag och syster bestämde oss för att baka! Första tanken bakom bakningen var ju att jag skulle bjuda baby när jag begav mig till honom. Men lämnade ett flertal hemma som familjen skulle få mumsa på.
Sen gick timmarna och det var dax för idas träning. Följde med dit, sen skjutsade pappa mig till Johan.
Vi såg Rule models och åt snoddas. Gosade och hade det bara allmänt bra. Mycket mysig kväll.
När filmen var slut, slockande vi på sekunden.
Sen imorse ringde väckaren 06.00. 07.10 klev jag upp.. Nu sitter jag här. Skolan you know.
Kortfattat om min gårdag.

Jag har ingen bloggfantasi.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0