What a day

Vilken helg. Jag har suttit, sovit, pratat i telefonen, sovit lite till och såklart ätit. Det är lördag kväll och min är planderad att bli framför tvn tillsammans med mor, far och syster. Det är ju melodifestivalen! Jag ska krya ned i Johans sjukt stora och helmysiga mjukisar, inlindad i en stor filt och med en skål glass i famnen! Kommer trots allt bli en helhärlig kväll tror jag.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Det står still i mitt huvud, helt still. Så jag tänker faktiskt dra mig härifrån och gosa ned mig i soffan.
Vi hörs ikväll eller imorgon.

Baby.



NÄSTA HELG KOMMER FANNY!
Då blir det favorit i repris!

Plus att det är alla hjärtans dag och då ska jag ha det gosigt.
Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0