Too good sunday

Jag kan inte beskriva känslan. Den är konstigt underbar.
Nu hoppas vi att det går ända fram. Vi är på god väg iallafall.

Igår tillbringade jag min kväll hos Johan. Jag satt först i ca 1 och en halv timme i ett bås och läste miljontals olika bloggar. Inte så värstans kul men. Sen kom Johan och sa att de var klar. Men då visade det sig att de hade glömt att spela in någon röst som Fredrik skulle göra. Och herregud vad roligt det var! Italienska, spanska, brittiska. Jag dog, inombords! Fredrik och Johan bidrar alltid till ett gott skratt, och det uppskattas uber mycket.
Eftersom det hade snöat så ofantligt så ringde jag min far efter skjuts. Han hämtade oss på musikmakarna och hem till lilla nygatan. När vi väl kom in, tagit av oss skorna, andats ut, så visade det sig att Johan var helt out of food. KUL. Så han övertalade mig till en promenad till stora hemköp för att köpa mat. Jag som hela dagen känt mig så fräsh. Ögonfransarna, sminket, hyn, allt såg så bra ut. Tills vi gick ut i snö ovädret! Min mascara rann, jag fick helt plötsligt 2 ögonfransar. Otroligt vackert. Nä fybubblan så fult det var. Tragiskt. Jag kände mig nog mindre vacker än någonsin. Bu.
Med maten handlad och även 2 filmer begav vi oss hem. Vi köpte I'm famous och den där Scissorhands filmen (?).
Vilken lättnad när vi kom hem! O'boy, mackor, film och gos, Super mysigt!

Idag är jag bara trött. Så trött!
Jag sov hos Johan. Jag sov när jag kom hem.
Och jag ska snart sova igen. Tröttsam dag må jag säga.
Måste tillägga att jag pratat med min älskling idag också. Jag saknar henne!
Mikaela Rietz kommer alltid stå längst upp på min lista. Alltid.

Nu ska jag göra mig en macka. Hörs!
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0