KUK.

Jag skulle ju aldrig ställa mig på den. Jag skulle vara nöjd och inte bry mig. Jag tänkte stå emot. Jag ville inte se svaret. Men nåfan gjorde jag det. Trots att jag lovat mig själv. Nu står jag här. Ledsen, förstörd, arg och allmänt förbannad på mig själv. Jag är inte nöjd, vem försöker jag lura? Det är inte muskler, det är rent fett. Rent godis, chips, glass. Rent fett. Jag hatar att jag ställde mig på den. Jag skulle ju vara nöjd som jag var. Vikten spelade ingen roll.. förrän jag såg den med egna ögon.

Fyfan. Detta förstörde min dag.
Vågen förstörde min dag.

KUK.
Nu klagar jag. Men så in åt helvete att jag tänker göra något åt det. Imorgon blir det simning, energihuset, springning och no food.
Allt från mig.

Kommentarer
Postat av: bob

snälla någon!

1. "no food", tycks mig ha läst förut i din blogg att du irriterar dig på dom som inte äter? annat nu?

2. hur mycket är mycket i vikt för dig, 55kg? vet du hur liten du är?

3. Vi säger att du är 160 cm lång, normalt BMI för kvinna är mellan 19-25, det innebär att du kan väga 64 kg och ändå inte vara överviktig.

Du klagar på att du är "fet" fast du inte är det, Du har sagt att Du tycker det är fel av såna dom just Dig att säga så, gentemot större människor.

Du lurar dig själv. det sticker i mina ögon.

2009-02-04 @ 19:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0