Har jag sagt det? - Nej?

Snälla någon. Jag har aldrig sagt att jag är fet. Jag är sjukt nöjd med min kropp och skulle inte vilja ändra mitt utseende för allt i världen. Men jag är besatt i min vikt. Och det är endast för att jag gått upp 6 kilo på inte ens ett år. Det är inte synligt men siffrorna gör ont i mig när jag ser dem på vågen. Jag har aldrig sett mig själv fet och kommer inte göra det heller. Jag är normal. Jag är inte större än någon annan.
Jag förstår inte varför en kommentar som nu skrevs, måste vara anonym. Och det att jag sagt att jag är fet, vart får ni det ifrån? Jag säger att det som lagts på min kropp är fett, men inte att jag är fet? Jag väger inte mer än jag ska, det vet jag mycket väl. Väl utan någons påpekande. Men jag kan fortfarande störa mig på den, eller hur? Det är en människa som vet min vikt. Och den enda som kommer få veta den, för jag skäms över den.
Men inte över min kropp.
Sen, klart jag inte ska sluta äta. Jag är beroende av mat. Men tänka på VAD jag äter ska jag göra. I stundens hetta kan man skriva vad som helst. Så, nej, jag ska inte sluta äta. Bara det alldra onyttigaste. PUNKT
Så, slut på denna diskussion.



Just nu sitter jag och saknar mina stödemänniskor. Nästan så att jag får tårar i ögonen. Staffan, Ante, Elina, Therese, Emil, David, Martin, Robin, Mfl. Alla mina underbara vänner.
Förutom det så pluggar jag faktiskt. Jag skriver om män som slår deras fruar, fast på engelska. Faktiskt rätt kul att skriva om, konstigt nog.
Nä nu måste jag fortsätta plugga.
Vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma du har fått muskler :)

2009-02-04 @ 22:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0