Gosit med snö

Vi ser det snöar, vi ser det snöar!
Ja vi ser verkligen det snöa. Helhärligt. Ljust och vackert. Enda nackdelen för min del med snön är att jag inte har några bra vinterskor. Men hejochhå vilken härlig känsla snön ger en! Tycker jag iallafall.
Var på en promenad i morse med syster och hunden, i snö ovädret. Ganska kallt, -9 tror jag det var, men ändå himla avkopplande och mysigt. Jaojao.
Jag har färgat mina ögonbryn och fransar, plus noppat dem, så nu är det dax för sminkningen och alla dessa tjejgrejor. Sen drar jag mig vidare till Johan, stannar där tills imorgon, VI ÄR JU LEDIG. Helhärligt.
Vad jag och Johan hittar på återstår att se, kanske en omgång biljard? Det äger jag på. Vinner alltid!
Nä vet ni vad, jag avskyr bloggen. Den är tråkig. Jag har ingen insperation.
Eller så kanske jag har fått mer till liv om dagarna att min blogg inte behöver stå som halva mitt liv längre? Maybe.
Nu ska jag iallafall gå.
Vi hörs imorgon, eller ikväll.

Puss.
J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0