go to bed with me.. nah

Jag har legat i min säng sedan klockan halv 7. Sett 2 and a half men (dubbelavsnitt), de där männen gör mina dagar! Kan man annat än älska dem? Sen såg jag sex and the city, och sen top model. Min favorit åkte ur top model, that sucked, big time. Under mitt tv tittande har jag även tryckt i mig en skål glass med massvis med strössel! Mumsfillibabba!
Min syster har även gjort mig sällskap. Hon är bra gosig, vi låg och mös i soffan och såg top model. Hon led nog, hon fattar ju ingenting.. Så nu ska vi se cartoon istället. Men jag klagar inte. Jag är ett big fan av tecknat så! Yeepi.
Nu hejar jag på Mckey på top model. Må turen vara med henne, så hon vinner!

Nu ska jag krya till kojs igen. Ska se cartoon med min älskade sis!
Vi hörs.

Baby, sakni.

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, det låter precis som min dag. Jag har legat i sängen med datorn i knät hela kvällen. Men det är ju så otroligt skönt att varva ner på det sättet. :D Och jag såg också på alla de där programmen. ;)

2009-02-11 @ 20:59:02
URL: http://hilina.blogg.se/
Postat av: Saja

Jaaa, alltså 6:an är bra ibland. :D Om det var där 2½ men var ;)

2009-02-11 @ 23:12:21
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0