baka kaka så det ska smaka

Jag ska baka något riktigt gott och sliskigt till mig och Johan ikväll! Men frågan är bara vad?
Jag har ingen aning om vad jag ska göra för något. Mycket beroende på att jag inte vet vad han gillar. Men jag kan ju alltid hoppas och baka något som iallafall JAG tycker är gott.
Jag funderar på att göra ett försök och baka härligt fina allahjärtansdags cupcakes! Vara lite såhär härligt toffel och allmänt smörig. Vad säger ni?
Jag har nu skrivit ut 3 recept på cupcakes. Hoppas dem blir goda! Och hoppas baby uppskattar mitt hårda jobb. Eftersom baka är inte min starka sida..
Nu ska jag gå och göra underverk.

Puss.
J.

Kommentarer
Postat av: Malin

Då kan du ju ta med och bjuda oss röligabildare på tisdag också.................... ;)

2009-02-14 @ 19:44:19
URL: http://grassmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0