T-E-O-R-I VAD BLIR DET? - TEORIII

Jag sitter här och jobbar på med min terori :( Det går så jävla trögt! Mitt huvud sprängs snart av alla siffror, bokstäver, sträckor och skyltar!!! Kan ingen bara ge mig detdär föbannade körkortet?

Nu sitter jag iallafall här med min lilla dator och har precis gjort 3 test på repeditionen. Klarade alla 3 med 67, 69 och 66 men känner mig fortfarande osäker, haha. Ska iallafall snart göra mig klar för halv 5 åker jag till sidensjö och kopplar av, med teoriboken. Ska käka middag där och passa på och köra dit och hem.

Nej nu ska jag gå och duscha. Stinker!!
Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du behöver ändå bara få 52, jag fick 54 vilket är skitkasst men vem bryr sig? haha :D

2009-12-20 @ 15:48:45
URL: http://elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0