STRESS

Jag är sjukt stressad. Körkortet ligger och gnager på mig som en jävla myra på en sockerbit. Jag har bokat allt men klarar fan inte repeditionen!!! Dessutom är det UF på fredag och därför får teorin lida en stund. Är SÅ less.
Denna dag började inte bra heller.

Hur som helst. Igår jobbade jag och linda som djur. Vi har nog den mest hemmagjorda montern av alla! Spika, måla, återvinna, såga, spackla, ja säg mig vad vi inte gjorde. Skylten är snart klar och på fredag får vi även manlig hjälp med uppsättningen av vår monter. Tackar vare pappor!
Kom hem till p runt halv 10 och gick och gjorde fika direkt. Minimalt med lunch, två mackor till middag som linda var uber gullig och tog med till mig och två mackor till kvällsfika. Mina matvanor blir lite ur kontroll nu under ufjobbandet och körkortet, haha.
Sen somnade jag ifrån p, som vanligt..hee

Idag blir det först teori, sen ufjobb tills sena kvällen! Vi blir nog klar med allt idag, OM inte skylten spruckit eller något! (håll tummar och tår)

Jag borde göra rörligbilden. Jag borde och jag borde!!
Men nu ska jag gå och försöka göra någon nytta.

puss

Kommentarer
Postat av: aeb

inte för det hör till ditt inlägg men ja måste bara fråga vart du har köpt din stickade tröja? ursnygg.

2009-12-09 @ 19:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0