FREDAGS MYS

Medans alla är ute och festar så sitter jag hemma med myskläder och gotta tillsammans med p, sis och papi.
Ska på stan imorgon och köpa julklappar tillsammans med p. Så rätt skönt att få må bra imorgon inför en shopping dag, haha.

Idag på stan har jag kollat julklappar till mig själv med p, haha. Vi testade kläder, skor, kollade smycken, m.m. Får se vad p plockar ihop!! Är jätte spänd inför julen, åh!
hur som helst hittade jag underbara skor. Men vi får se om jag köper dem, är ju som sagt smått pank.....

Nu ska jag se klart finalen på idol...och pussas med p.


Förrsten, tack Linda för en super dag! Trots allt strul och alla problem så blev vi utnämda som bästa affärsidé från någon iallafall, haha. I sundsvall har alla iallafall samma villkor så då sopar vi banan med alla!
Och malin, jag ska köpa en laptop design av er senare ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

tack själv, it was great! :D Och i Sundsvall ska det bli ännu bättre! :D

2009-12-12 @ 09:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0