CPREA

CPrea. Jag stod i kö i 45 min och gick... ett steg? CPREA SÄGER JAG JU!!
Det är inte roligt att gå på stan sånahär dagar. uuuew. Så jag köpte ett par jeansleggings för 124 kr sen åkte jag hem.
Nu är jag hemma iallafall och funderar på vad jag ska göra nu. Skulle faktiskt vilja åka ut ikväll men är både drickes lös och förmodligen orkar ingen ens tänka fest idag haha. Vi får se hur det blir med den saken iallafall, vem vet.

Nu ska jag iallafall duscha och göra mig iordning innan farmor och farfar kommer på middag.
Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha oj!! jag vill också festa ikväll ju. men jag lider av exakt samma problem!

2009-12-26 @ 19:04:19
URL: http://elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0