CHANGE TO THE BETTER FROM THE BEST

Det är väldigt svårt att ändra sig men det är jävligt lätt att förändra sig.
Vi kan förändra vår personlighet på en sekund men det är förbannat svårt att ändra tillbaka den sedan.

Jag ger rådet till mina vänner som säger att de har svårt att lita på sina pojkvänner: Lita på honom. Gör han något, är det han som förlorar något, inte du.

MEN VARFÖR KAN JAG INTE TÄNKA SÅ SJÄLV?
Man ger råd till andra som man inte ens kan gå efter själv, haha.



Nu ska jag ta en dusch sen ska jag äta.
Hur går det i hockeyn förresten?





Kommentarer
Postat av: frugan

fin du är i håret baby.

måste bara kommentrera en sak om att "han som förlorar ngt inte du"



Om jonte hade gjort ngt hade jag förlorat allt!

klart det han som VERKLIGEN kommer att förlora mig. men innombords är de ju jag som mest är sårad och känner sveket.

Jag hade förlorat den person som jag älskar mest.

och det är en stor förlust..

men jag fattar din poäng.



älskar dig <3

2009-12-06 @ 10:23:48
Postat av: Maria Nyberg

Så sant, man kommer alltid med grymt kloka råd till alla andra.. men inte kan man följa dem själv. Dumt :P

2009-12-07 @ 02:31:35
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0