BAJSMAJA

Jag har bajs i ansiktet..eller är det bebismat?



NEJ, det är ansiktsmask, hahahahah.

Jag kommer dofta banan och honung hela nyår. Hoppas iallafall att huden kommer kännas fräsch, vilket jag tror!
Ni borde prova, billigt och bra!

Nu ska jag starx skölja ur denna sen ska jag göra hårinpackning.


UPDATE: Resultatet blev nice. Huden känns fräsch och jag är len som en barnrumpa. Sen doftar jag lite smått honung och banan med, haha Testa tycker jag! Dock är det jävligt vidrigt att tvätta bort den.. Men nog om det, nu ska jag återgå till packningen.



Kommentarer
Postat av: linnea

har provat någon såndär hemmagrej någon gång och då svällde hela ansiktet upp och blev knällrött och kliade/sved. så jag håller mig till kemikalier!

2009-12-28 @ 23:56:50
URL: http://elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0