yeah, oh..hey?

Godmorgon förresten. Jag är så gott som död!
Somnade inte förrän jättejättejätte sent igår. Fikade, såg G's to Gents, laddade ner baksmällan och såg den sen avslutades kvällen med massa mysigt prat. I mörkret med Bob marleyn spelandes ur högtalarna hade vi det gott.
Dock känns det idag att min kropp inte fått sova så många timmar som den behöver. Och som pricken över iet så har jag på två dygn ätit ALLDELES FÖR LITE. Lördagen=bakis Söndagen=just idioti. Får skylla mig själv och bita ihop tills jobbet är slut för idag.
Sen efter jobbet ska jag PIERCA TUNGAN! Angelica och p ska följa mig. Annars kommer jag dö. Behöver någon som håller min hand!! Jag var inte nervös igår, idag är det bara förnamnet. But hey, det är det värt. tror jag...

Nej nu ska jag gå in till pappa igen och fråga vart mina papper är. Jag är göralös!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0