you're not alooone

Godmorgon! Jag sitter på jobbet medan Micks sussar i min säng och p i sin. Alla sover, utom jag..
Igår var vi iallafall hos Joakim (fridas kille) och såg film. Såg Kenny starfighter, dock inte hela eftersom vi skulle hem.. Men gillade den skarpt!! (såg typ halva filmen så..) Sen åkte jag och micks hem och började visa varandra våra nya kläder, haha. Rensade ur min garderod och slängde allt på sängen och hon densamma. Sen kollade vi alla mina smycken och insåg att jag lagt på mig en heeeel del nya armband/halsband/örhängen detta år!
Sen la vi oss och såg tv, och poff..så sov vi.

Haha, är det bara jag som tycker att min man är rätt söt? Det brukar oftast vara jag som ber honom skriva ett inlägg här på bloggen, men igår hade han helt självmant gått in och skrivit. Jag tror han börjar falla för bloggandet han också! Jag gillar't! Och fyfan vad jag längtar att få hålla om honom!!!!!!!!!!!!!!!! haha...

Nu ska jag ge mig, vi hörs senare va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0