ask me and know the answer

Brukar ni också fråga er kille/tjej frågor som han egentligen bara har ett altenativt svar på? Tex, vem är den bästa flick/pojkvännen du haft?
Är inte det rätt uppenbart att man vill och förväntar sig att dom ska svara "Du såklart"? Jag ställde en sådan fråga igår till min man, utan att tänka på vad jag faktiskt ställde. När han sa: Hmm.. Dig faktiskt!
Så kände jag mig glad men samtidigt tänkte jag: Hade han något annat val än att säga mig? Jag tror ingen kille skulle ta risken att säga att hans ex var bättre rakt i ansiktet på en. Eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Emmak

haha ne de skule dom nog inte våga;) men om exet var bättre så borde inte killen vara tillsammans med en tyck ja;P

2009-08-14 @ 14:32:12
URL: http://emmak.bloggagratis.se
Postat av: Linnea

hehe vilken fråga :P tror att han skulle vara ärlig om ni hade varit tillsammans ett tag men han hade ett ex som han varit tillsammans med i flera år, då är det ju inte jämförbart liksom.. men om han inte blev ställd av frågan tror jag att han talade sanning :)

2009-08-14 @ 17:49:20
URL: http://elles

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0