usch

Idag mår man som man förtjänar. Jag har spytt en del också, bara vätska.
Jag hatar att vara bakis! ÅH. Dessutom kom jag inte ens in på krogen igår..haha. Ringe love och beklagade mig men han bara skrattade. Det gjorde hela min familj när jag kom hem också. Ida höll på att då av skratt när dom hämtade mig igår. Såg jag så rolig ut? haha.
Hur som helst hade jag sjukt roligt med mina flickor igår! Trots att det kanske blev LITE FÖR mycket. Men innan det spårade hade jag riktigt roligt. Dessutom fick jag underbart fina presenter av alla! En skarf, 2 örhängen och tights av Emma och Frida. Sen 5 småvodkas av Angelica. Dom var orsaken till mitt senare...inte så nyktra tillstånd..haha.

Nej nu ska jag försöka äta något. Inte gått så bra hittils. En liten nektarin gick ned, nothing else.
Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0