Pontus skriver blogg...

gillar ni isbjörnar? jag är mer av en pingvin-människa...

Emma tvingar mig att skriva ett blogginlägg, efterom jag är snäll så gör jag det nu.
som alla andra tjejer, även vissa killar som verkar vara beroende av varandras liv så kan jag ju berätta om hur mig dag har varit...

Dagen börjades med frukost i min ensamhet som vanligt, sedan ut i solen med en piggelin.
Som vanligt hade jag för lite tålamod för att ens orka sitta ute i solen så jag går in och ringer Emil och ber han att komma...

medans ja väntar på Emil så gör jag mig lite lunch...naken såklart! ni gillar ju detaljer?
Sedan kommer emil förbi, då hade jag faktsikt klätt på mig. han bjuder på en öl och vi sitter och diskuterar om massa olika saker, vad ska inte nämnas,

sedan far emil hem och jag gör mig klar för att fara tll Emma, nu ligger jag i sängen och skriver blogg. var är världen på väg?

Längtar tills på lördag, då är det som alla borde veta - ispremiär i swedbank arena!sedan far jag och min käre vän Z till sthlm för derby, djurgården - hammarby.

Nu skiter jag i det här och ser film istället. PUSS PÅ ER!!!!!!!!!!!!!!

Med vänliga trötta hälsning Pontus


Kommentarer
Postat av: frida

ahahaa, låt han blogga oftare än är ju braaa:D

2009-08-08 @ 03:24:42
Postat av: Linnea

hahaa riktigt bra faktiskt, förrutom att han blandade presens och imperfekt och singular och plural. heeeeheeee jag skojar. (inte) men det var bra faktiskt, säger som frida.. låt honom blogga oftare!

2009-08-08 @ 13:28:58
URL: http://elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0