Pontus in sthlm .

Tjena alla emmas trogna läsare, P här ännu en gång, dock ifrån stockholm.
Har varit ute och ränt runt med mina kära vänner både från ö-vik och sthlm nu i helgen.  Drog på derby mellan
djurgården - hammarby, vinnst bajen med 0-1.

just nu sitter jag ute i sollentuna med Danne och Zimon och inväntar kvällen då blir det till att möta upp några polare ifrån ö-vik. sedan se vad som hända skall denna kväll i storstaden.

Imorgon blir de till att bada om vädret tillåter , och sedan ska jag försöka träffa min gudmor en sväng och kanske äta middag där, gratis är alltid gott !
Ska även se om jag lyckas hitta något fint att köpa till denna blogg ägare - Emma.

take care bloggisar så hörs vi senare !
/P


Jag var bara tvungen../E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0