pontus här igen....

Sitter hemma hos emma och käkar popcorn, i hennes säng och ser urban legends...
emma ringde halv 3 imorse för att väcka mig och säga åt mig att ta mig till henne någongång för hon saknade mig så...
det är väl ganska förstårligt.... hm

var nämligen ut igår och kom hem kl 7 imorse så jag hade en anledning till att sova den tiden.

Jag och emma har varit ute och motionerat med dom 2 hundarna som var här, gick hela vägen till konsum och köpte massa gott sedan tillbaka, bra jobbat av oss!
nu ska jag ta tillvara på tiden jag har ensam med emma innan mikaela kommer tillbaka,

/Pontus


Emma använde min tröja idag....

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror att pontus känner att jag tar dig ifrån honom. han blir nog glad när jag åker. jag kommer gråta. han skratta.



hi

2009-08-16 @ 21:16:30
Postat av: Anonym

Snyggt den klär dig.

2009-08-17 @ 00:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0