godmorning world

Nu sitter jag här uppe och ska snart bre några hårdbrö mackor med leverpastej och läser Vecko Revyn. Babe sover som en stock fortfarande. Men ska snart gå och väcka honom, jag vill ju ha sällskap här vid frukost bordet?
Sen funderar jag på att dra med babe på en långpromenad med giz. Vädret är inte det bästa så då ska man passa på!
Nej nu kurrar min mage. Vi hörs senare!


Jag bad pappa köpa den för att jag ville ha det snygga nitarmbandet, höhö (se omslaget)


Detta armband köpte jag för någondag sen på HM! Ska dock plocka bort några berlocker. Gillar inte att det hänger och dinglar berlocker stora som 1kronor. Men annars, rätt nice va?


Kommentarer
Postat av: Saajaaa

hahaha, jag gjorde också de :D

2009-08-03 @ 03:39:59
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Joakim.

ojoj :) nice armband emma!

2009-08-03 @ 03:58:15
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0