hurtful

Ni vet låten Hurtful. Den som förstår texten förstår mig. Jag är så jävla utsatt. Utnyttjad. Utbränd. Jag är som filmen "Linas dagbok", fanns allting på U.
Jag står i helvete inte stadigt nu. Jag tänker inte klandra någon.. Jag tänker inte peka ut någon. Det enda jag vet är att jag inte varit såhär ledsen på längre. Det skulle funnits en knapp som gav allting ett rejält slut. Ett stopp. Ett finito på allting. Jag fick aldrig ta farväl för det engagemanget fanns inte. I hate this part right here. I can't take me own tears anymore.


Sa jag att jag inte ångrar någonting?
Jag ljög.
Jag ångrar allt.

Bara för att du kom så nära inpå.
Alldeles för nära..

:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0