heavy hands

Imorgon är det fredag. Vilket betyder att Mikaela anländer. Även Alexandra och Johan.
Jag längtar efter dem alla tre. Ska bli så skönt att få träffa älskling. Sen att få se gaffeln in real life.
Kommer bli världens bästa påsklov.

Jag måste bara nämna att mina nätter förgylls helt och hållet tack vare Zack och Gizmo. Tänk er två lurvbollar som kryper och rullar nere i fotänden av sängen om nätterna? Sen puttar armen med nosen mitt i natten och vill att man ska hålla om dem? Underbart! Då kan jag lova att man sover gott. Lite synd att de aldrig stannar längre än kl 6 på morgonen.. Då kliver mamma upp och då blir dem nyfikna och måste upp! Men vadå? Klockan 6 ska jag ju upp egentligen så.. De är bra väckarklockor dem där två.

Nu måste jag skriva om Thich Quang Duc.
Hörs.



Jag vill verkligen inte säga farväl.
Det tar emot så fruktansvärt mycket.
Baby goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0