one two three

Mina föräldrar är fulla och glada och sitter och umgänges dricker på altan. Man hör skratt och skrik och dyligt hela tiden. Dejting verkar nu planeras åt min mammas kompis (som också är här).. Jag säger då det, dom är som ungdoma. Men vad gör det? Hur ofta dricker mina föräldrar? Typ aldrig.. Kvällens bästa var iallafall när pappa sa (som kommentar på min peace-mannen bild): Ja, den bilden var jätte fin.. Den när du har en massagestav i munnen.
Jag säger då det. Min far, min kära far.

Just nu sitter jag och halvsover över tangentbordet. Jag är sjukt trött men ska jag lägga mig förrän ögonen faller igen här, för då kan jag somna fridfullt direkt när jag hoppar till kojs. Emma är trött, så trött... så tröttttt. Och saknar sin Mikaela otroligt mycket. Fy, min kvinna. Min fru. Min själsfrände. Jag önskar att du fanns närmre.



Min solstråle.





I want it.
To much.
Jag riskerar.
Allt.

Kommentarer
Postat av: M

<3 Love you so much.

Gud vad vi längtar till studenten.

till ett liv utan plugg, (kanske) haha

och där vi får vara tillsammans,

haha poetiskt right? ;)

2009-04-19 @ 11:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0