it hurts

NEJ VAD TÄNKER JAG MED?!
Det är awsome
It feels awsome
You're awsome
Gosh



Idag ligger jag hemma. Gått en sväng med gizzmo i solen, annars bara legat på altanen. Min mage mår inte bra. Det växlar mellan krampanfall och illamående. Det kallas mensvärk.. Tog en alvedon i morse så det går väl över med tiden. Ibland hatar jag att vara tjej.. Fan vad vi ska drass med jobbiga saker dagarna i ända! Nej nu ska jag återgå till att knapra sol, samt läsa en bok. Sen blir det att skriva klart samhällen. Känns dock inte så jobbigt, för av någon konstig anledningen är mitt ämne riktigt intressant. I jämna mellanrum iallafall..
Nej nu ska jag gå! Hej


The way it makes me feel...

Kommentarer
Postat av: Johanna Henriksson

Hej tjejen! läser din blogg varje dag :) hoppas allt är bra med dig? väldigt längesen man sågs nu :/ allt för längesen om jag får säga mitt! :)

2009-04-24 @ 07:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0