bildivild

   (+ en likadan i orange)
   
Klicka för större bild.

Detta är vad som följt med mig hem de senaste dagarna! Det ska ju vara färg i sommar så jag har försökt så gott jag kan.. Köpte ju en orange tröja också så! Var SÅ nära att köpa ett par 80tals brillor utan glas idag också, men dem var inte värd 200 jäkla kronor. MEN kan man annat än älska mina leopardthigts? AH! 99kr på Lindex barnavdelning!
Ville bara klargöra att thigtsen, den blåa och oranga tröjan och de två första örhängena har jag och syster delad vårdnad av! Och klackskorna köpte jag i Malmö, i love them.

Nu väntar jag på att far och syster ska komma hem så jag kan få fara ut och springa!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sessi sessi sessi :D <3

2009-04-27 @ 20:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0