ÅH. disney

Jag vill se Disney. Jag vill se Lejonkungen, jag vill se Pocahontas och jag vill se Aristocats! Dock såg jag nyss Pocahontas men det finns bannemig knappt någon vackrare film enligt mig. Jag grät. Bara av färgerna, musiken, dramatiken, mystiken. Ja hela filmens koncept. Jag skrattade även åt Mico mer än jag kunde tro! Jag är 17 men uppskattar Disney och allt tecknat som om jag vore 5. Och det gillar jag.
JAG HAR FÖRRÄSTEN TRÄFFAT FRANK ÅDAHL! Han som är rösten till vuxna Simba. Till och med skakat hand! Jag visste inte det när jag tog hans hand. Men efteråt fick jag istället mitt livs chock! Det förgyllde min dag faktiskt. AH.



Nu lockar tvn. Vi hörs imorgon alla kära.


 

Jag vill se lejonkungen. Både två.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar lejonkungen! Har sett den över hundra gånger. På riktigt. Haha! :D den är så himla kung. Och alla andra disney-filmer förstås :)

2009-04-19 @ 21:23:26
URL: http://blackwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0