tråkigt

sitter i skolan och gör absolut ingenting. jag och en tredje del av klassen, om ens de, är kvar här. vi gör ingenting, vi fördriver tiden med youtube, bloggen och bilddagboken. hejja duktiga mp2.

förövrigt så kommer min flicka idag, fanny pettersson! troligtvis ska vi ut ikväll. hon, jag och erik och kanske någon vän till erik. vi ser väl. men hur i helskotta jag ska komma in på någon krog i stan är en jäkligt bra fråga! annars kanske jag drar någon annanstans när de andra går in på krogen. 
imorgon kommer hela mitt gamla fotbolls lag och invarderar mitt hem! jävligt nice kommer det bli.

nä nu ska jag göra något annat. kanske går hem. we'll see.

hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0