svar till therese

JA. jag skulle förlova mig med erik. men när man varit så nära som jag och han var, och tänker tillbaka på det nu. vad hade det gjort för skillnad om man haft ringer på sig eller ej?

sen att det är typ as gulligt att förlova sig, ja so what? köp plast ringar då? om vissa människor endast förlovar sig för att det är sött. spelar det väl ingen roll om ringer så är plast? man förlovar sig för att man tror på förhållandet och att man är säker på att det är något sant och älskvärt som man delar med varandra.
klart man tycker att det är gulligt med folk som förlovar sig. men det är fortfarande tanken bakom ringarna som gör det gulligt. det är ju människornas umgänge och deras kärlek som syboliserar det fina i en förlovning.
så ja. mitt svar är att en förlovning är ingenting om den inte är äkta vara! då kan man lika gärna köpa plast ringar..

sen det om players. du har en frömåga att ta saker liiiite väl överdrivet ser jag. jag menar inte att man ska knulla runt. men en människa måste kunna ha ett sex liv utan att känna sig tvungen att vara instängd i ett förhållande bara för att inte bli dömd av allmänheten. klart att människor har olika åsikter om players. min är min, och din är din. men jag anser att det är naturligt att ha sex utan ett förhållande.
och det behöver inte handla om sextiosju stycken direkt som du verkar tro. man KAN vara med en och samma person flera gånger och ha sex utan att det blir mer än sex. om det känns naturligt för båda och om båda vet att det endast handlar om sex. vilket man kan kalla KK. vilket jag inte heller ser något fel i.
vilket jag faktiskt tror många gör! men egentligen.. bättre att vara med en person och bara ha sex, än att knulla runt? eller är min tanke där helt borta vettet? hur som helst.

nu fick du ditt svar på dina frågor, therese


Kommentarer
Postat av: rebecca

Go emma :D

2008-10-08 @ 18:52:16
URL: http://rebecaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0