sanning

sanningen är att jag är lite ledsen nu
för jag har insett att det kommer inte gå.. jag fixar det inte
hur mycket jag än vill! jag gråter när jag tänker på att 3 veckor förvandlades till månader på bara någon sekund
vi får vänta min älskade
vi har inget annat val..
JAG ÄLSKAR DIG

vi måste fixa detta
vi fixade sommaren utan varandra med nöd och näppe
nu ska vi fixa det här fram tills jul

det känns som jag svikit dig
FÖRLÅTTTTTTTTT :'(

mikaela rietz, min flickvän, min fru, mitt oersättliga allt.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

det är riktigt synd :(

hade sett fram emot karlpetter eller

vad fan dom hette.. men ja.. det får bli en annan gång.. åh.. JAG SAKNAR JU DIG!!!!



bajsis på pengar :( o avstånd..

det känns som vi har ett distansförhållande

eller ngt.. älskar dig <3 :D

2008-10-06 @ 19:15:35
URL: http://mrietz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0