när du läser - vet du att det är du

ditt spel är lite roligt om du kollar tillbaka på hur många hjärtan du krossat.
du kan spela och ingen märker, förutom jag.
hur du än beteer dig och säger alla dessa svidande ord
är det ingen som mer än gråter och glömmer. jag tänker inte bara sitta på min rumpa och ta emot all skit.
du är falsk.
bland de falskaste personerna jag mött.
"du är tjejen jag vill dela mitt liv med" ? bullshit.
jag hade inte delat samma säng med dig om jag vetat vilken player du är. du är ingen känsloplayer, du är inte charmplayer och du är ingen genomskådlig player. du bara är en ren och skär player.
du krossar hjärtan ett efter ett för att sedan gå tillbaka till samma gamla sletna hjärta?
jag blir mest bara förbannad på ditt sätt att behandla andra. du är en egoist i allra största grad.
sluta playa alla och tänk på vad fan du verkligen vill. man behöver inte alltid ha någon bara för att ha vet du?
och, OCH? om du lätt blir kär. du går på första känslan och tror att du alltid ska känna så. tänk efter vännen, du är inte alltid nykär.
istället för att vara med en, gå till en annan, gå tillbaka till samma, gå till en annan, tillbaka till samma, till en annan, ÅTER till samma. du krossar alltför många hjärtan påvägen tillbaka till den du egentligen vill vara med.
du förstör dyrbar livstid i de andras liv när du bara väntar på att den gamla ska komma tillbaka igen, för att sedan dumpa de andra för henne.
det går att vara ensam!!!!! du behöver inte alltid ha någon att vara med.
du är överskattad, ditt beteende är överskattat.

:s du var underbar när jag hade dig
nu är du bara konstig

ditt rätta jag, kanske? hm.

hejdå. nu ska jag supa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0