malin är arg

malin är arg på johan palm. ni vet han den där lilla söta, helt oemoståndligt fräna och orginella grabben med egen stil. Ja exakt han. malin gillar inte honom. jag tycker malin är smått störd, ta det inte personligt nu malin! men han är frän, det kan man inte säga emot! tur att jag har linda på min sida! johan palm in our hearts forever. malin, du kan ta din lars... blä! hehe
och ni som är aningen trögtänkta och tror att jag är arg på malin och menar att hon är störd. ni borde kolla huvudinnehållet. jag bara skojar med henne, bara för att jag är så ofantligt rolig. puss

NU sitter vi än en dag och klankar ner på en viss blond bella. och ja, hon är blond. blond till håret och blond till sättet.
jag kan dra ett blondin skämt som jag kom på att tänka på nu, gammalt eller ej. jag skrattade när pappa sa det igår.

En blondin till en annan
- Jag gjorde ett graviditets test igår..
Då svarar den andra blondinen
- åh. Var det många svåra frågor?

jag skrattar varje gång
plus att jag förknippar det dumma och blonda med en viss blondin bella.
och ja! jag är blond jag också. kanske lite dubbel moral att dra ett blondin skämt då men
roligt är det!

HEJDÅ




jag är trött på att tänka på dig
du är konstant i mitt huvud fastän jag egentligen är tankelös
om man säger såhär
jag tänker på att jag inte ska tänka på dig
åh det låter sjukt men det är precis så det är!
om jag kunde ta ett sudd och sudda bort dig
från jordens yta, hade jag gjort det
eller så hade jag spolat tillbaka tiden 
hur som helst hade jag ändrat nuet
på ett eller annat sätt.......




 

Kommentarer
Postat av: Linda

johan Palm är bässt johan Palm är bässt johan Palm är bässt johan Palm är bässt johan Palm är bässt

2008-10-09 @ 16:13:10
URL: http://lindurwallin.blogg.se/
Postat av: Målgö

Ahahahahaha , patetisk liten tönt , jag ska skriva om honom också..snart...sen...senare... :))))

2008-10-09 @ 20:38:17
URL: http://grassmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0