jag hatar att jag älskar - player

japp. det är så det ligger till! inte: jag hatar att jag älskar dig
för det gör jag inte.
jag hatar bara att jag älskar

jag ska sluta älska och fokusera på något viktigare. kärleken kan vänta många härrans år innan det blir äkta ändå.
hur vågar vi ungar ens säga ordet jag älskar dig? eller meningar som: jag kan inte leva utan dig. du är det bästa som någonsin kommer hända mig. Jag kommer aldrig älska någon som jag älskar dig. blablabla.
bull shit.
inom en snar framtid kommer ni ändå ligga på olika håll. i olika sängar. i olika världar.
ni kommer hitta någonn bättre för stunden, sen är han eller hon lika dålig som de andra är.
visst finns det människor som älskar varandra. men oftast använder vi ordet alltför ofta, alltför väl och i alltför många tillfällen.
och en sak till, varför ska alla förlova sig? måste man bemärka sitt förhållande med fett dyra ringar? kan man inte bara ha kärleken som ett bevis på att man är ett par? nä tydligen inte.
snart börjar väl 15 åringar gifta sig.
och snart sprutar det väl bebisar ur 10 åringar.
sen.
en jävligt irriterande sak!
vad är det för fel på människor som anser folk som knullar, som players?!
en player är en människa som sviker sin partner eller som byter tjej/kille som vi andra byter underkläder.
en player är inte en människa som har sex när han eller hon är singel!
menar folk att folk som är singel ska ha sexbrist i väntan på att de ska skaffa en pojk/flickvän som det kan knulla?
seriöst.
man måste inte ha en kille eller tjej för att ha ett sexliv och man ska fan inte behöva bli dömd som en player bara för att man HAR ett sexliv utan ett förhållande!
saken är inte den "åh. han har knullat 10 stycken, vilken jävla player" eller "hon är en jävla hora.. hon har fan legat med 10 stycken". det är inte vad en player är för något. inte enligt min mening iallafall.
sen vad eran syn på vad en player är, det är väl upp till er.
men jag blir less på människor som anser att om man har sex utan ett förhållande, då ska man dömas som player.

SÅ nu fick jag det sagt också.
nu ska jag fortsätta plugga.




(fest bild sen fredags)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Så jävla rätt!

2008-10-05 @ 17:24:11
Postat av: frida

man ska aldrig sluta älska

2008-10-05 @ 18:44:12
URL: http://frlda.blogg.se/
Postat av: MIKAELA

rätt babe.

2008-10-05 @ 19:11:25
Postat av: Målgö

Jag håller verkligen med dig, sjukt bra skrivet!

2008-10-05 @ 20:55:40
URL: http://grassmonkey.blogg.se/
Postat av: Therese

"och en sak till, varför ska alla förlova sig? måste man bemärka sitt förhållande med fett dyra - ringar? kan man inte bara ha kärleken som ett bevis på att man är ett par? nä tydligen inte"

- men emma, du skulle ju förlova dig med erik för max ett halvår sedan.. klart som fan att folk ska förlova sig, det finns väl inge gulligare!!!

Och enligt min syn så är en player en sån som ligger med sjutti-tusen stycken och säger att han / hon "älskar" den personen sen byter den efter max en månad?! eller är de naturligt??

2008-10-08 @ 12:24:11
Postat av: rebecca

men therese, orka lägga sig i?

2008-10-08 @ 18:50:36
URL: http://rebecaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0