går dagen = tråkig blogg

hur som helst så spenderades går dagen med kim! eller gårkvällen rättare sagt. och jag hatar kim :( just för att han gick till hörnett i träskor bara för att han absolut inte ville vara hemma hos sig.. envisa as han är.. fy.
hur som helst gjorde vi typ ingenting haha, eller vi gick ut och gick, vi satt vid datan och vi fixade håret på kim. igår hade han blont långt hår och posade i synnerligen poetiska poseringar. väldigt fint. dessutom såg vi bridget jones dagbok.
sen åkte han hem, eller gick, i sina fina träskor.
så det var min söndag de. nån som hade en roligare söndag än mig? he-he

snart ska jag bege mig till skolan, mamma ska skjutsa mig.



ett liv utan motgångar är inget liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0